zondag 2 april 2017

#50books - 2017.14 Lekker makkelijk geschenk

In dit vijfde jaargang van #50books is het stokje van de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel overgenomen door Martha Pelkman die dit jaar de vragen stelt.
En de veertiende vraag van 2017 is:  
Heb jij het boekenweekgeschenk al gelezen?
 
Nog niet.

Maar de kans is groot dat het niet heel lang duurt voordat ik het zal lezen.

Niet omdat ik er nou zo vreselijk nieuwsgierig naar ben. Heel eerlijk gezegd heb ik twee andere boeken van Herman Koch gelezen en al vond ik ze niet vervelend, zeer veel deden ze me ook niet. Voor mij meer hap-slik-weg boeken. En dat is dan ook precies de reden waarom ik dit boekje binnenkort wel kan gaan lezen.

Ik heb nog twee maanden waarin ik druk met mijn studie bezig zal zijn en dit in combinatie met lezen, gaat me niet makkelijk af. Daarom kies ik dezer dagen voor de wat makkelijkere boeken, vaak met korte verhalen en niet al te ingewikkelde inhoud. Daar lijkt me dit boekje prima bij passen.

Geen opmerkingen:

Gezinsverpakking - De Chabotten

Voor ik dit boekenweekgeschenk ging lezen, luisterde ik naar de podcast Nooit meer Slapen waarin de familie Chabot over dit boekje geïntervi...