donderdag 11 juni 2015

#50books - 2015.23 Stoel, tafel en bed

In deze derde jaargang van #50books is het de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel die de vragen stelt.

En de drieëntwintigste vraag is:
Als je mag kiezen, met welke auteur zou jij dan een week op een onbewoond eiland willen doorbrengen?

https://meisjeuithetoosten.wordpress.com/over/
Als ik al ergens met een van mijn favoriete schrijvers terecht zou komen waar we geen kant op kunnen, dan zou ik veel te verlegen zijn om met zo iemand te gaan zitten converseren. En eerlijk gezegd ben ik bijna altijd meer geïnteresseerd naar wat iemand creëert dan de persoon die daar achter steekt. Dat laatste lijkt mij privé waar ik verder niets mee te maken heb.

Dus als ik met die schrijver op dat eiland ben aangespoeld en we met de laatste stroom van onze mobieltjes hebben vernomen dat het wel een week duurt voor we gered gaan worden, dan zou ik het liefst willen dat deze schrijver de gelegenheid gebruikt om een nieuw kunststukje gaat fabriceren.
Dan wil ik wel de taak op me nemen om voor een slaapplaats en voedsel te zorgen.

O ja, de vraag is met welke schrijver ik dit avontuur dan zou willen meemaken. Ik heb wel weer heel veel zin in iets nieuws van Alan Moore dus doe die maar.

Gezinsverpakking - De Chabotten

Voor ik dit boekenweekgeschenk ging lezen, luisterde ik naar de podcast Nooit meer Slapen waarin de familie Chabot over dit boekje geïntervi...