zondag 12 oktober 2014

#50books - 2014.41 Beginnen is afmaken

Elke week een nieuwe boekenvraag in het kader van #50books dit jaar verzorgd door DrsPee. De eenenveertigste vraag is


Bij welk boek heb of had jij tegenzin om te beginnen, maar heb je uiteindelijk toch gelezen?

http://www.hardloopmoeders.nl/over-de-streep/

Bij een boek beginnen, heb ik nooit tegenzin. In tegendeel zelfs. Dan heb ik altijd heel erg veel zin in dat boek.

Het is meer gaandeweg dat het toch niet zo is wat ik me er van had voorgesteld, dat het toch taaier is dan waar op dat moment mijn hoofd naar staat, dat lezen sowieso me even wat lastiger afgaat. En dan kan er wat tegenzin tegen dat specifieke boek gaan ontstaan.

Maar uiteindelijk lees ik alle boeken uit. Altijd. Of ik het geweldig vind of juist niet om door te komen. De laatste bladzijde komt altijd in zicht en dan gaat het boek dicht. Meestal duurt het niet lang voordat het volgende boek wordt opengeslagen en begint er weer een nieuw leesavontuur.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...