zondag 2 maart 2014

#50books - 2014.9 Niemand en niets

Elke week een nieuwe boekenvraag in het kader van #50books dit jaar verzorgd door DrsPee. De negende vraag is

Wat zijn jouw ideale leesomstandigheden?

http://www.getorganizedwizard.com/blog/2010/05/how-to-declutter-your-to-do-list-organizing-mission-43/

Het aller-, aller-, allerfijnste om te kunnen lezen is als ik het huis de hele dag voor mijzelf alleen heb en er niets anders op mijn mag-ik-doen-lijstje staat dan lezen.
Het mooist is dan ook nog als ik in een boek al even op weg ben en dan in een lange ruk de rest er van kan uitlezen zonder enige andere onderbreking dan even iets eten en drinken pakken.
Het komt niet vaak voor maar soms doet de gelegenheid zich voor en stap ik 's avonds in bed met het gevoel alsof ik een heel ander leven geleid heb en daar nu van bij ga komen.

Geen opmerkingen:

Gezinsverpakking - De Chabotten

Voor ik dit boekenweekgeschenk ging lezen, luisterde ik naar de podcast Nooit meer Slapen waarin de familie Chabot over dit boekje geïntervi...