zondag 30 maart 2014

#50books - 2014.13 De plek(ken)

Elke week een nieuwe boekenvraag in het kader van #50books dit jaar verzorgd door DrsPee. De dertiende vraag is

Hebben verschillende boeken bij jou verschillende plekken of hebben al je boeken één vaste plek?



De gelezen boeken komen bij mij op een vaste plek in de juiste categorie (alhoewel bij het verplaatsen van boekenkasten vorige week dat ook weer wat meer op losse schroeven is komen te staan).

De nog niet gelezen boeken staan voor ze ter hand worden genomen op een van twee ongelezenboekenplankjes.

De boeken/tijdschriften die ik aan het lezen ben, hebben eigenlijk tot voor kort altijd naast mijn bed gelegen. Daar liggen nu nog wel de tijdschriften en de op dit moment niet gebruikte e-reader plus nog wat woordenboeken en natuurlijk de Doctor Who Bijbel.



Na wat geschuif met meubels vorige week heb ik een nieuwe leesplek. Mijn ogen genieten meer van daglicht en daarom staat de bank nu pal onder het raam voor optimaal lichtgebruik. 
Bij mij werkt het ook vaak goed voor de concentratie om op verschillende plekken in verschillende houdingen te lezen. 
En dan nu krukje erbij met de boeken waarin ik op dit moment bezig ben en lezen maar!

Geen opmerkingen:

Gezinsverpakking - De Chabotten

Voor ik dit boekenweekgeschenk ging lezen, luisterde ik naar de podcast Nooit meer Slapen waarin de familie Chabot over dit boekje geïntervi...